Webb-tv tips

Ett program som roar mig just nu är Fenomen med Uri Geller (direktlänk till programmet). 10 olika mentalister ska tävla om att bli sveriges största mentalist och domare är Uri Geller, känd för att kunna böja skedar osv.
Åtminstone sevärt skulle jag säga, inte årets bästa program men ganska underhållande endå.




Kniven mot strupen




Person med mer pondus får man leta efter. Den sk arga kocken Alexander Nilsson åker ruhnt till olika fallfärdiga restauranger och röjer upp och räddar dem. Svensk remake skulle man kunna säga av Gordon Ramseys program vad det nu hette. Också ganska underhållande.

Ta en titt vet jag.


99 saker man måste göra innan man dör



Jag är så avundsjuk på Erik och Mackans jobb... de reser runt över hela världen och testar på alla grejer man skulle vilja göra innan man dör, allt från hoppa bungiejump till att släppa en fis i rymden och rida islandshäst.
Erik och Mackan är 6:ans b-variant av Filip och Fredrik men i detta program tycker jag de är riktigt roliga.
Väl sevärt program om ni frågar mig :)

99 saker man måste göra innan man dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0