Sammanställning

Hej allesammans, jag hade tänkt jag skulle försöka uppdatera bloggen nästan varje dag från och med nu då jag endå inte har något annat för mig :)

Idag har jag sammanställt alla filmer jag recenserat på bloggen sen den startade för nästan exakt ett år sedam.
Titel är till vänster och betyget till höger, filmerna är också sorterade efter betyg och högst betyg högst upp.
Vissa filmer (ca 3 st) har jag förut betygsatt i skalan 1-10 men eftersom alla andra filmer är i skalan 1-5 så har jag ändrat även dessa betyg till denna skala.

Jag har ju inte satt betyg på alla filmer jag pratat om tex alla batmanfilmerna eller mina top 10-listor så de får ni kolla själva efter om ni är intresserade. Jaja här är listgrejsimojset iaf.




Titel:                                             Betyg:

Gran torino                                       5
fight club                                          4,5
district 9,                                          4,5
the prestige                                      4,5
brüno                                               4
16 blocks                                         4
The illusionist                                    4
Arn Riket vid vägens slut                   4
inglorious basters                              4
The day the earth stood still               4
lesbian vampire killers                       4
quarantine                                        3,75
Batman  (från 1989)                          3,5
tropic thunder                                   3,5
the anchorman                                  3,5
The punisher 2,                                 3,5
the cube                                           3,5
terminator salvation,                          3,5
killing room                                       3,5
big stan                                            3,5
Hulk Incredible                                  3
knowing                                            3
harry potter fullblodsprinsen               3
ice age 3,                                          3
watchmen                                          2,5
push                                                  2
benjamin button                                 2
land of the lost                                   2
Wanted                                              2
talang 2009,                                       0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0