Jag har tråkigt

Idag har jag failat. Först försökte jag installera windows xp på min dator i sisådär 90 min utan resultat. Efter det skulle jag skriva en jobbansökan så jag skrev ett jättelångt brev, när jag tröck på skicka blev det error och allt försvann. Sen dess har jag suttit på datorn och varit förkyld och haft tråkigt. När man inte går i skolan, inte jobbar och dessutom är förkyld så man inte kan träna finns det lite aktiviteter kvar att välja på.
Jag och framför allt ni läsare kan ju se det från den ljusa sidan, bloggen får mycket av min tid.

Jaha vad ska jag skriva om idag då tro... kan tipsa om lite bra tv-program som går just nu.

Svenska dialektmysterier är ett program med Fredrik Lindström (värsta språket, hassan mm) som handlar om svenska dialekter, oväntat nog. Fredrik Lindström avverkar en dialekt efter en annan och tar reda på varför de är som de är och fördomar om dem. Mycket intressant program, går på svt 2 på tisdagskvällar men alla avsnitt finns att se på svt.se webbtv.

Litle britain usa finns också att se på svt.se webbtv och roar mig mycket. Någon vidare beskrivning av det programmet tror jag inte behövs mer än att det är ett britiskt humorprogram med roliga sketcher.

Ja bajs och kiss på er för idag, ses imorgon.


En rolig bild om usa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0