Hej och hå

Jag ska börja med att tala om att jag har haft problem med internet och därför inte kunnat skriva nya inlägg igår och förrigår men här kommer ett rykande färskt.
Försöker bli frisk från min förkyldning som jag dragits med ett tag och det känns faktiskt rätt bra nu bortsett från en och annan sporadisk snytning men jag hoppas kunna komma igång med träningen snart (och nej Jimmy jag menar inte sm i lavemang :P)
Hr som helst, vad hag jag då gjort idag då, jo kolla själva: (det är jag som filmar och min gode vän Ulla-Karin som kör.




Ja det är inte lätt att vara arbetslös och uttråkad.

PS: Vi åkte också runt inne i centrum vid åhlens etc men det filmade vi inte.
Aja återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Mattsson

hahahah FYFAAAAAAN va bra :D:D:D:D:D::DD::::::::DDDDDDDDDD

2009-09-09 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0