Star Wars typ

Har varit på filmkväll och plöjt igen de tre gamla starwarsfilmerna dvs 4, 5 och 6.
Jag såg mest fragment av dem då jag sprang runt och dampade mest men jag har sett dem förut och vad kan man säga om dem jo, kult, före sin tid, fantastiskt bra handling, ett par riktiga fempoängare helt enkelt.
De nyare filmerna 1, 2 och 3 har förlorat en ganska stor del av charmen föregångarna hade men jag tycker fortfarande de är bra. Ja nog sagt om dem för vem har inte redan sett dem så bajs bajs om det ämnet.

Sen måste jag bara påpeka för de som inte redan insett det att körslaget måste vara ett av de sämsta tv-programmen på väldigt länge. Ett gäng b-känisar som står och sjunger gamla töntlåtar falskt och med
barnkalas/lilla melodifestivalen-stämning. Nej jag skulle nog hellre diskutera politik med Anna Anka än att se ett till avsnitt av dyngan.

Sen har jag kollat på idol. Laguppställningen känns lite halvtam, ingen superstjärna än så länge men jag gillar nog
Rabih mest hitils. Tyck till om årets tävlande (kommenteraknappen under detta inlägg)

Ja jag har nog inte så mycket mer att säga just nu, hej så länge.


Dagens låttips: http://open.spotify.com/track/0kNvo38XyBTOtRnTHwaWhg






Kommentarer
Postat av: Erik Björnhöl

I accidently my fleshlight, the whole thing. Nää jag tycker idol verkar sämst i år. Har inte kollat så mkt på det, kanske därför. Kan du inte skriva lite mer om sånna där filmer?

2009-10-26 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0