Hejsan

Ja det var ett tag sen jag skrev men jag var så less på filmrecensioner att jag var tvungen att ta en paus, men inte heller nu kommer jag skriva om en film, kanske blir inom en snar framtid dock. Har nydligen sett Surrogates på bio och planerar att se star trek (den nya) och transformers 2, kanske blir något om dem ifall jag orkar/folk vill.

Jag har också arbetat på ett nytt "busprojekt" i stil med den med McDonald's, där jag bland annat går iklädd en gorilladräkt och handlar bananer på stan mm, så håll utkik efter den i framtiden. Och justja, det blir ett återbesök på donken så missa inte det.


Grym låt - dance of the manatee med fair to midland. Jag har glömt hur man länkar i html och jag orkar inte ta reda på det just nu så ni får kopiera texterna om det inte är för jobbigt för er.

http://open.spotify.com/track/7BsHhjp7iydH8QJFzPb8TD

eller om ni föredrar youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=AO4xtX9fFGk&feature=PlayList&p=2E09B2D03329CA64&index=1


Det var allt jag har att säga idag, vi hörs.




Photoshopmästaren gör det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0