Utmaning

Hej som ni kanske såg i mitt förra inlägg gjorde jag en bild av en katt som surfade på en båt.

Andreas gav svar på tal //glorfindel.blogg.se/ med en mycket fin egentolking.

Så jag tänkte helt enkelt utlysa en liten "tävling" gör en egen version av bilden och skicka till mig så lägger jag upp den på bloggen, den behöver inte vara gjord i photoshop, du får använda precis vilken metod du vill. Paint, blyerts på papper, kissa i snön och fota eller hur du vill.

Alltså: En katt som sitter på en färja som surfar på en våg. Det ska vara blixtar på himlen och i vågen ska det finnas en delfin med ryttare. Kolla inlägget nedan. (Alla detaljer måste inte finnas med men det vore kul om de gjorde det)

Maila bilden till mig eller ladda upp den på din blogg/facebook eller vad som helst så laddar jag upp bilden här eller länkar till den.

[email protected]  är min mail.

Och som sagt alla bidrag läggs upp på bloggen och ni får givetvis vara anonyma om ni vill. Annars kan det ju vara ett bra tillfälle att promota sin blogg eller något annat lite.

Så då väntar jag ivrigt på bidrag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0