Hej allesammans!

idag vill jag inte säga något speciellt utan jag bara babblar på lite. Jag började träna idag igen efter att ha varit sjuk sen början av sportlovet och det känndes bra, vad som bekymrar mig lite är att jag inte verkar bli något starkare i bröst, har haft samma vikt sen jag började träna men ökar inget. Kanske gör jag fel, kanske jag måste ändra på något. Vad har jag annars haft för mig... Jag har spelat bowling, gick inget vidare, spelade mot ett gäng 15-åriga tjejer och lyckades vinna en match av 4, alla har dåliga dagar men detta tar nog priset. Sen spelade vi mot ett gäng 15-åriga killar och då vann jag 2 av matcherna, inte för att jag var bra utan för att de var sämre. Nej Hedemora är nog inget ställe för mig att bli bowlingproffs på, får nog åka hem till Falun och träna några månader, sen jäklar tjejer och killar, kommer jag få lite mindre spö än vanligtvis. Har jobbat en del med mitt projektarbete också, med en månad kvar har jag det mesta ogjort och jag kommer nog inte kunna jobba förens jag har kniven mot strupen. Jag har i alla fall målat denna, lite blurrig bild men ni fattar.



Känns bra att vara klar med den, blev så där nöjd, fina färger men fult påmålade tycker jag i alla fall, ni som kommer på projektmässan får se för er själva.

Förutom detta har jag gjort vad jag gör bäst, slappat, kollat på tv-serier och käka skitmat. Igår kväll var jag sugen på mågot gott så då tog jag 3 mazariner och en liter cola. Jag kommer bli tjock.

De serier jag för närvarande följer är House, Man vs Wild, Reaper och så kollar jag på en del anime. Jag väntar också spännt på att lost ska börja igen, det har varit över 6 månader sedan den förra säsongen tog slut så ska bli kul att få se det igen.


Sen lyssnar jag på musik också och denna video fångade mitt intresse. Kul att så många kända låtar använder sig av samma 4 akord.





Sen fastnade jag totalt för den här låten, har ju hört den förut den är en klassiker men fick en nytändning, den är faktiskt jäkligt bra när man tänker efter. Musikvideon hatar jag så ignorera den, den har inget med låten att göra i mitt tycke så därför kommer den här med en fin bakgrundsbild istället. Ni som verkligen har lust att se videon kan enkelt hitta den på youtube. Vi ses.






Och eftersom ingen någonsin kommenterar mina inlägg provar jag mig på en ny metod - omvänd psykologi.
Kommentera inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0