Hej och goddag (eller natt?)

Innan jag säger något ytterligera vill jag att ni beundrar detta mästerverk. Efter att ni har sett den här musikvideon kommer all annan musik vara förstörd för er, från och med att ni trycker på play kommer detta vara det enda ni vill ha.




Ja större sexappeal får man leta efter... Musikvideon ser ut att vara gjord med en blandning av en "hushålls-filmkamera" och tv-4 vädrets bluescreen. Och som jag sade, all musik kommer vara förstörd för er, nästa gång ni sätter på mtv för att se en musikvideo kommer denna mannen uppenbara sig på näthinnan och driva er till vansinne. Och försök att inte tänka på honom när ni lägger er och blundar för att försöka somna ikväll.

Jaja nog om det. - Det största som hänt på senaste är så klart att idag 12.00 amerikansk tid svor Hussein Barack Obama presidenteden och blev Amerikas 44:e president och den förste med choklad i ansiktet, nej jag bara skoja - Afroamerikan heter det och inget annat. Hans installationstal känndes också bra och var väldigt inspirerande. Så jag blev intresserade av hur andra presidenter burit sig åt när de framfört tal så jag surfade runt på youtube och lyssnade på allt från Bush d.ä till Roosevelt.

Nu ska jag inte säga så mycket mer än att jag kommer skriva snart igen och då kommer det handla om ingen mindre än Jason Statham. Ett skådespelarporträtt typ. Så jag säger som Arnold - I'll be back, HUUAUGH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0