Tjohej

Har inte skrivit på några dagar, försökte göra en videorecension men min röst låter aldeles för fult för det så blev inget med det. Känns lite lamt att göra en video med textrutor som på de gamla stumfilmerna med charlie chaplin mf.
Så varför inte bara skriva som vanligt.

En serie jag kan starkt rekommendera är John Adams som går på ettan på söndagar. Serien handlar om USA:s andre president och hur han hjälpte till vid frihetsdeklarationen och så vidare, i medgång och motgång.
Serien finns att se på svt.se webbtv.

Jag har faktiskt inte kollat på någon film på länge, har mest kollat på tv. Följer massa program, playa del sol, vem kan slå filip och fredrik, parlamentet ja and so on.

Ullared är ju ett ganska omtalat program, alla kanske inte gillar programmet men det undgår nog ingen att handla är något alla gör och måste göra, vilket tror jag är en bidragande faktor till programmets popularitet.
Sen förstår jag inte varför alla gillar Morgan så mycket, jag tycker han är seg, sorgsen och rätt tråkig.
Han gör inte direkt något, går mest runt och ser ensam ut. Hoppas han trivs nu då när han blivit kändis.
Jag ska föresten ned till Ullared på fredag och handla julklappar mm, ska bli intressant. Vem vet jag kanske träffar Morgan eller Boris eller någon annan.

Hade tänkt se filmen Gamer imorgon, blir väl en recension på det troligen så tune in then.

Bye bye.




Här kan man snacka fettahumör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0