Top 5 underligaste filmer jag sett.

Jag har skrivit om en del märkliga filmer i min blogg och när jag tänker efter har jag sett rätt många väldigt udda filmer under mina dagar. Men nu alla vänner är väntan över för härmed presenterar jag stolt:

Adams top-5 lista med de märkligaste filmer jag sett.

Spänningen är oumbärlig....



Plats nummer 5:  Lesbian Vampire KIllers

Ja finns inte så mycket att säga om den här som jag inte redan sagt i mitt tidigare inlägg, en helt klart speciell film
och här kommer en klart speciell scen ur filmen:

 


På plats nummer 4: Machine Girl

En japansk skoltjejs lillebror blir mördad av jakuzan (den japanska maffian) och hon svär att hämnas honom.
När hennes arm blir kapad är den helt naturliga reaktionen att sätta dit en enorm machinegun.
En helt ... spektakulär film.... kolla själva.

 

På plats nummer 3: Död snö


Den här filmen har jag också skrivit om förut så jag tänker inte säga så mycket utasn postar klippet igen:





Plats nummer 2: Tokyo Gore Police

I Japan i framtiden har poliskåren privatiserats och samtidigt är Tokyo under ständiga attacker från så kallade
engineers. En engineer är till synes normal men blir snabbt galen och förlorar den en kroppsdel kommer ett vapen växa ut, ser ni filmen kommer ni få se ganska märkliga exempel på detta bland annat när en man förlorar sin penis men det tänker jag inte gå in närmare på. Kort sagt skulle man kunna säga att den här filmen är som machine girl fast ännu mer märklig och ännu mer blodigare (trodde inte det var möjligt efter jag såg machine girl men den här filmen motbevisade det)

Den klart blodigaste filmen jag sett:

 


På plats nummer 1: Black Sheep.

Ett gäng harmlösa får blir till hämningslösa varulvsfår och går vilda på befolkningen i den lilla idylliska byn i storbritannien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0