Lite av varje

Kan börja med att jag var och såg Harry Potter fullblodsprinsen på bio idag. Jag är inget fan av harry potter och inte speciellt insatt i något runt det men jag har ju så klart sett filmerna, jag har sett alla filmer för den som inte visste det.
Jag tänkte endå försöka mig på att ge lite åsikter om filmen.

1: Bättre än förra filmen men annars ungefär i klass med de föregående filmerna.
2: Dåligt slut, om du inte läst boken kommer du fatta nada.
3: I övrigt helt ok film och rätt spännande.
4: Betyget för mig blir 3 av 5 men då ska tilläggas att jag inte läst böckerna som jag tidigare nämnt eller är speciellt insatt, är du ett fan av serien kommer du antagligen gilla filmen mycket mer än jag gjorde.


Skaparen av bla Borat och Brüno - Sacha Baron Cohen uppger tydligen (säger aftonbladet, http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article5600331.ab)  att hans nästa film kommer handla om Europeisk schlager. Filmen ska ha premiär 2011, vi får se om den blir kul men man brukar kunna lite på gamle Cohen när det kommer till sånt.

En av många filmer jag ser fram emot är Quentin Tarantinos nya - Inglorious Basterds. Brad Pitt i spetsen för ett gäng judiska soldater med blodad tand under andra världskriget. Deras mål är så klart.. ja gissa, fel det var inte sommar på liseberg med Lotta Engberg för den fanns inte då men hade den gjort det hade det antagligen varit deras mål, jo vart var jag, ja Tyska soldater är så klart målet och att döda så många som möjligt. Se trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0