Hej på er!

Ja nu har jag ju inte skrivit på några dagar... Men jag har inte så mycket att skriva om, jag gjorde föresten en gästbloggning på glorfindel.blogg.se. Jag vet inte ens om det är någon som läser detta. Om det är någon som läser min blogg får de gärna ge tips på vad jag ska skriva om, kan vara en film som jag ska recensera eller vad som helst :) Min tid har iaf gått åt till annat. Det jag gjort idag är att spela ett flashspel som är OERHÖRT beroendeframkallande. Jag har spelat det över två timmar idag.

http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/flight-hamsters-p1.php

Är länken till det och det heter flight of the hamsters.



Kan någon slå mitt rekord får de gärna skicka en screenshot till mig.

Alltså, kommentera vad ni vill att jag ska blogga om, och spela nu flight of the hamsters för tusan!

Kommentarer
Postat av: Andreas Lindgren

Jag pwnar dig!

2008-10-03 @ 17:41:57
URL: http://glorfindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0