Blondiner och geografi...


Kellie Pickler. Om någon känner igen namnet är det antagligen för att hon medverkat i american idol för något år sedan.
Fantastisk sångare men det verkar vara något som saknas, kolla här...



Hon är ju blond utöver det vanliga men hur kommer det sig att nästan alla Amerikaner man frågar tror att världsdelar är land? Har de inte geografi i skolan? Är de för upptagna med att sjunga nationalsången och lära sig inhemsk historia?
Nej, Kellie Pickler är nog inte smartare en en femteklassare, det tror jag vi med säkerhet kan fastställa nu.

Jag har grubblat på det här en del. Vet de verkligen inte att Europa och Afrika är världsdelar och inte länder?
Är det Amerikaner över lag som inte kan geografi för fem öre eller är det bara Kellie? Bäst att fråga någon annan med förhoppningsvis bättre koll så vi kan lösa problemet. Mina damer och herrar - miss south carolina!







..................................




Nu ger jag upp. Den här vet ju knappt vad hon själv heter. Man skulle nog få bättre respons om man frågade en tegelsten.
Jag minns att jag kollade på youtube förut på amerikanska game bloopers, frågan de tävlande fick löd som följande: "nämn ett land i europa som börjar på bokstaven A". De tävland svarade "Africa", fick rätt och vann tävlingen. Jag tror att om jag föröker komma på svaret kommer jag bara bli ännu mer förbryllad. Det är som att fråga en senildement om en vägbeskrivning, ju mer man frågar ju mindre få man veta, med andra ord inte värt det.

Jag ger upp, jag kapitulerar och slänger in handduken på en och samma gång. Istället för att fördjupa mig ytterligare i ämnet tänker jag helt enkelt slänga fram ett par fler klipp med blondiner där hissen inte går ända upp.





Det sista klippet går inte att ladda upp efersom embedding saknas men här är länken till den för er som är intresserade:
http://www.youtube.com/watch?v=DKGFl-tznOA&feature=related

Kommentarer
Postat av: Youtubelistan.se

Trevlig blogg. Fick tips och inspiration på klipp att lägga upp på vår sida. Försöker samla så mycket bra av roliga klipp där som möjligt. Så man slipper leta efter klippen på flera sidor. Du får gärna tipsa om klipp! Titta in: www.youtubelistan.se

2008-11-20 @ 00:46:17
URL: http://www.youtubelistan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0