Hur står det till?

Här kommer jag med lite banbrytande nyheter, jag tänkte nämligen bryta trenden med filmrecensioner med lite youtubefilmer. Så bryt inte ihop som julmaten just nu bryts ned i era magar utan bryt er ut från mängden och bryt en arm helt enkelt.

Ok till att börja med ska jag be om ursäkt för den usla inedningen, men jag var tvungen för det ni snart ska få se handlar bokstavligen om att bryta, och då menar jag inte att bryta en trend utan sin arm. Ja dessa arma människor (hö hö hö) har det inte lätt men kan man inte skratta åt det blir det bara värre (försök till att säga något smart). Nej slutbabblat här kommer några fina frakturer.




Ganska imponerande måste jag säga, att bryta sin egen arm kan inte vara lätt och vilken teknik det krävs dessutom. Lite tveksamt om denna är på riktigt dock, ser lite konstigt ut men det låter på honom som att det vore på riktigt iaf.

Nästa person att bryta armen är ytterligare en liten grabb utan oro för sin egen hälsa.




Ett smått ironiskt namn på en sport är armbrytning. För armar bryts bokstavligen av ibland och så här kan det se ut:



En annan lite lustig armbrytning är denna. Mannen till vänster är jättekaxig och äter chips innan han til slut försöker vinna, men i slutänden är det han som blir ägd.





I den nästa filmen flödar testosteronet så man tror man ska drunkna och kvävas av det. Den stora kille verkar kunna sin sak men all påfrestning på armen bli till slut lite för mycket.



Den i särklass flitigaste armbrytargruppen är skateboardåkarna. Jag tror inga bryter ben oftare än de gör så vad vore denna lista utan några skateboardtrick gone wrong.



Och som avslutning - det är inte svårare än så här så passa er....




Tack för mig och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Gustaf Lindgren

Den lillan killen som bryter sin egen arm har troligen en överböjlig arm. Finns jättemånga barn som kan böja sin led så långt åt fel håll. Är nästan helt säker på att han inte bröt sin egen arm.

2008-12-29 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0