The Benchwarmers

Ja titeln på inlägget är samma som på filmen jag nyss såg. Hahahaha jag skrattar bara jag tänker på filmen, så fantastiskt rolig. Jag har ganska barnslig humor och är väl en rätt barnslig person över lag så för mig finns det nästan inget bättre än en Rob Schnider-kiss-och-bajs-humor-film.

Filmen handlar om ett gäng mobboffer som nu är vuxna. De har under sin barndom suttit på avbytarbänken och aldrig fått spela baseball med de andra utan fått spendera sin barndom med kalsongerna på huvudet som en så fint uttrycker sig i filmen. Nu är tiden inne för revansch, en basebollturnering ska hå¨llas och vinnarlaget vinner en helt egen nybyggd arena. Nu är det upp till bevis för bänkvärmarna att visa att de platsar på planen.

I rollerna hittar vi förutom Rob Schneider, David Spade (just shoot me) och Jon Heder (Napoleon Dynamite).
Gillar du kiss och bajs och spark i pungen-humor är detta ett måste för dig. Jag är dock allergisk mot för slut där allt blir precis som man tänkt sig (slutet i bedtime stories får mig att rysa av just den anledningen) och alla lever lyckliga i alla sina dagar och det här var lite så men det gjorde inget på det stora hela.

4 av 5 får den av mig, jag är ett enormt Rob Schneider-fan så betyget kanske är lite partiskt men ja.
Väldigt lättsam och rolig film för hela familjen, se den du med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0